۱۳۸۹-۱۲-۲۶

حواست باشه حسن خاکی

بی اجازه

دیگه هیچوقت

نری جایی

دوس ندارم

ببینم سر به هوایی

پای هیچ غریبه ای وسط نباشه

هیشکی مثله من باهات راحت نباشه



حواست باشه هوامو داشته باشی

به خیالت نرنه ازم جدا شی

حواست باشه دلم پیش تو گیره

هیچکسی جاتو تو قلبم نمیگیره

حواست باشه که چش به رام نزاری

توی هیچ شرایطی تنهام نزاری

من به بی معرفتی عادت ندارم

نکنه دوروغ بگی طاقت ندارم

بی اجازه

دیگه هیجوقت

نری جایـــــــــــــــی

دوس ندارم ببینم سر به هوایی

ای هیـــــــــــــــــــچ غریبه ای وسط نباشه

هیشکی مثله من باهات راحت نبــــــــــــــاشه





حواست باشه نری جا نزاری منو تک و تنها

هواست باشه بگی دوسم داری

همیشه و هر جــــــــــــــــــــا(۲)



حواست باشه هوامو داشته باشی

به خیالت نزنه از م جدا شی

حواست باشه دلم پیش تو گیره

هیچکسی جاتو تو قلبم نمیگیره

حواست باشه که چشم به رام نزاری

توی هیچ شرایطی تنهام نزاری

من به بی معرفتی عادت ندارم

نکنه دوروغ بگی

طاقت ندارم





بی اجازه دیگه هیجوقت

نری جایی

دوس ندارم ببینم سر به هوایی

پای هیچ غریبه ای وسط نباشه

هیشکی مثل من باهات راحت نباشه



حواست باشه

نری جای نزاری

هواست باشه بگی دوسم داری





حواست باشه نری جا نزاری منو تک و تنها

هواست باشه بگی دوسم داری

همیشه و هر جا

هیچ نظری موجود نیست: