۱۳۹۰-۰۱-۰۹

موزیک ویدیوی " خدا با ماست" ریلیز شد



این موزیک ویدیو با صدای ابراهیم حامدی و آهنگ و تنظیم شوبرت آواکیان و کارگردانی الک کارتیو از شبکه پی ام سی پخش می شود این موزیک ویدیو یکی از ترانه های آلبوم حس تنهایی ست که اجتمالا ۱۸ مارچ از طریق کمپانی آونگ به بازار عرضه خواهد شد در این آلبوم ۲ ترانه خدا باماست و پلک متعلق به من است .

خدا با ماست

من این روزا یه حال دیگه ای دارم

همیشه ، هیچوقت اینطور نبودم

همیشه نیمه ی خالی رو می دیدم

به فکر نیمه های پُر نبودم



همیشه فکر می کردم زمین پَسته

خدا رو سوی ِ قبله می شه پیدا کرد

همین دیروز ، سمت ِ این حوالی بود

یکی در زد خدا رفت و در و واکرد



من این روزا یه حال ِ دیگه ای دارم

جهان من لباس ِ تازه می پوشه

من و تو دیگه تنها نیستیم، چونکه

خدا با ما نشسته چای می نوشه



ملخ افتاده توی خرمن گندم

منم مثل ِ همه از کار بیکارم

به جای داس ، شونه توی دستامه

فقط تو فکر گندمزار ِ موهاتم ۱



نه اینکه بی خیال مزرعه باشم ۲

دیگه از باد ِ پاییزی نمی ترسم

نگو این آسیاب از پایه ویرون شد

خدا با ماست، از چیزی نمی ترسم



اگه بارون به شیشه مشت می کوبه

بیا اینجا بشین پهلوی ِ این کرسی ۳

خدا با دست من دستاتو می گیره

تو از چشم خدا حالم رو می پرسی



من این روزا یه حال ِ دیگه ای دارم

جهان من لباس ِ تازه می پوشه

من و تو دیگه تنها نیستیم، چونکه ...

خدا با ما نشسته چای می نوشه



خواننده : ابراهیم حامدی

آهنگ و تنظیم : شوبرت آواکیان

ترانه سرا: افشین مقدم

کارگردان : الک کارتیو





۱- در اجرا به جای تو فکر ... به فکر خوانده شداز طرفی دو واژه ی بیکارم و موهاتم هم قافیه نیستند به خاطر وفاداری به مفهوم و تصویر در قافیه از این دو واژه استفاده کرده ام

۲- این بند با بند بعد از خود در اجرا جابجا شده است

۳-به جای واژه پهلوی از واژه ی کنار در اجرا استفاده شده است شکست وزنی به این خاطر است

هیچ نظری موجود نیست: