۱۳۸۸-۰۸-۲۵

اصفهانی و سرعت زیاد

اصفهانيه داشته توي اتوبان با سرعت ۱۸۰ كيلومتر در ساعت مي رفته كه پليس با دوربينش شكارش مي كنه
و ماشينشو متوقف مي كنه.
پليسه مياد كنار ماشينو ميگه: گواهينامه و كارت ماشينو بدين .
اصفهانيه ميگه: من گواهينامه ندارم.
اين ماشينم مالي من نيست.
كارتا ايناشم پيشي من نيست.
من صَحَبي (صاحب) ماشينا كشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب.
حالاوَم داشتم ميرفتم از مرز فرار كنم،
شوما منا گرفتين.
پليسه كه حسابي حيرت زده شده بوده بيسيم ميزنه به فرمانده اش و عين قضيه رو تعريف مي كنه و درخواست كمك مي كنه.
فرمانده اش هم ميگه تو كاري نكن من خودم دارم ميام.
فرمانده در اسرع وقت خودشو به محل ميرسونه و به راننده اصفهاني ميگه: آقا گواهينامه؟
اصفهانيه گواهينامه اش رو از تو جيبش در مياره ميده به فرمانده. فرمانده ميگه: كارت ماشين؟
اصفهانيه كارت ماشين كه به نام خودش بوده رو از تو جيبش در مياره ميده به فرمانده.
فرمانده ميگه: در صندوق عقب رو باز كن.
اصفهانيه درو باز ميكنه و فرمانده ميبينه كه صندوق هم خاليه.
فرمانده كه حسابي گيج شده بوده،
به اصفهانيه ميگه: پس اين مأمور ما چي ميگه؟!
اصفهانيه ميگه: چي چی ميدونم والا جناب سرهنگ!
حتماً الانم ميخَد(می خواهد) بگد من داشتم ۱۸۰ تا سرعت ميرفتم؟

هیچ نظری موجود نیست: