۱۳۸۸-۰۸-۱۸

ییر نام Recycle bin و آیکونهایی مانند این


خیلی وقتها پیش اومده که شما خواستین اسم بعضی ایکونهای خاص مثل Recycle bin را تغییر بدین ولی نتونستین چون گزینه Rename ندارند . شاید تعجب کنید که نام سطل بازیافت من Acute Ashcan است یعنی من به این نام تغییر دادم.برای اینکه شما هم بتونیید این کار را انجام بدین باید مراحل زیر را انجام بدین .از منوی Start روی Run کلیک کنید و در پنجره Run کلمه Regedit را بنویسید و روی OK ‌کلیک کنید تا پنجره Registry Editor باز شود حالا به مسیر زیر بروید(روی + کنار هر کلمه کلیک کنید و در آخر روی MUIcache کلیک کنید تا به حالت انتخاب دراید ) :
HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache
حال در سمت راست لیستی از نامهای آشنا می بینید که برای تغییر نام آنها کافیست روی آیکون مورد نظر هر کدام دابل کلیک کنید تا پنجره Edit String باز شود و شما میتوانید نام مورد نظرتان را وارد کنید .
چون لیست طولانی است شما می توانید کلماتی مانند Recycle bin را جست و جو کنید برای این کار کلید F3را روی صفحه کلید بزنید تا پنجره ای برای جست و جوی عبارات باز شود و شما بتوانید کلمه مورد نظرتان را به راحتی پیدا کنید .
توجه : من در یکی از مقالاتی که درباره همین عنوان مطلبی نوشته بود دیدم که از مسیر دیگری به لیست مورد نظر دست پیدا کرده بود ولی به احتمال زیاد مسیر بالا درست است چون من روی چند کامپیوتر دیگر هم آزمایش کردم ولی در هر صورت برای شما می گذارم شاید برای کامپیوتر شما این مسیر درست بود .
HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache

هیچ نظری موجود نیست: